Kuusamon Suurpetokeskus lopetti huonokuntoisen karhun viranomaisten määräyksestä – "Vyöti on mennyt karhujen taivaaseen"

Yksi Kuusamon Suurpetokeskuksen karhuista on lopetettu aluehallintoviraston päätöksen vuoksi.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.