Kuusamon Suurpetokeskus lopetti huonokuntoisen karhun viranomaisten määräyksestä – "Vyöti on mennyt karhujen taivaaseen"
Yksi Kuusamon Suurpetokeskuksen karhuista on lopetettu aluehallintoviraston päätöksen vuoksi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.