Kuningatar Elisabet oli ”kunnon työihminen” ja paljon muuta – nuoren kuningattaren seuraaminen alkoi Suomessa heti vuonna 1952
Kuningatar Elisabet vieraili Suomessa kahdesti, mutta hänen puolisonsa prinssi Philip peräti viidesti. Vuosikymmenten kuluessa Elisabetista tuli tuttu ja tärkeä hahmo myös täällä.
Hyvä ystäväsi Elisabet.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.