Tuhannet ihmiset kerääntyivät Buckinghamin palatsille ja Windsorin linnan edustajalle muistamaan kuningatarta

Lontoossa ihmisiä alkoi kerääntyä heti kuolinuutisen jälkeen Buckinghamin palatsille muistamaan juuri edesmennyttä kuningatar Elisabetia. Britannian yleisradioyhtiö BBC kirjoitti myöhään torstaina, että surijoita saapui yhä paikalle, vaikka yö oli jo laskeutunut.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.