Tuhannet ihmiset kerääntyivät Buckinghamin palatsille ja Windsorin linnan edustajalle muistamaan kuningatarta
Lontoossa ihmisiä alkoi kerääntyä heti kuolinuutisen jälkeen Buckinghamin palatsille muistamaan juuri edesmennyttä kuningatar Elisabetia. Britannian yleisradioyhtiö BBC kirjoitti myöhään torstaina, että surijoita saapui yhä paikalle, vaikka yö oli jo laskeutunut.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.