Tehy ja Super ilmoittivat aloittavansa tiistaina lakon Helsingin kaupungin eteläisessä kotihoitoyksikössä
Hoitajajärjestöt Tehy ja Super vahvistivat perjantaina iltapäivällä aloittavansa ensi tiistaina 20. syyskuuta neljä päivää kestävän lakon Helsingin kaupungin eteläisessä kotihoitoyksikössä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.