Poikkeustalvi | Professorin mukaan sähköä voisi myydä nykyistä halvemmalla – KSS Energian ja Kymenlaakson Sähkön johtajat kertovat, miksi yhtiöt eivät tee niin
KSS Energia oy:n toimitusjohtaja Marko Riipinen sanoo, että sähköyhtiön toiminnan on perustuttava markkinahintoihin.
Sähköyhtiöiden olisi mahdollista myydä sähköä nykyistä halvemmalla. Näin sanoo sähkövoimatekniikan professori Pertti Järventausta Tampereen yliopistosta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.