Syke: Kuntien päästöistä yli 80 prosenttia muodostuu kotitalouksien kulutuksesta
Suomen kuntien päästöistä 83 prosenttia syntyy kotitalouksien kulutuksesta, 11 prosenttia kuntien hankinnoista ja loput kuusi prosenttia investoinneista, kertoo Suomen ympäristökeskus (Syke).
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.