Savolainen linja-autoliike sai lähes puolen miljoonan rapsut – pumppasi autoihinsa venäläistä dieseliä

Talousvaikeuksissa kyntänyt iisalmelainen linja-autokonserni Mika K. Niskanen on jälleen ottamassa yhden iskun. Liikenne- ja viestintävirasto Traficom perää yhtiöltä 442 000 euron polttoainemaksuja.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.