Savolainen linja-autoliike sai lähes puolen miljoonan rapsut – pumppasi autoihinsa venäläistä dieseliä
Talousvaikeuksissa kyntänyt iisalmelainen linja-autokonserni Mika K. Niskanen on jälleen ottamassa yhden iskun. Liikenne- ja viestintävirasto Traficom perää yhtiöltä 442 000 euron polttoainemaksuja.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.