Ajokykyä arvioidaan jatkossakin "yhden pysähdyksen taktiikalla" – tällainen on kolmen vuoden hankkeen tuloksena syntynyt ajopoliklinikka

Kolme vuotta käynnissä olleen KYS Ajopoli -hankkeen tuloksena syntyneen erikoistason ajopoliklinikan toiminta vakinaistuu.

Kuopion yliopistollisessa sairaalassa aloittaa syyskuun alussa toimintansa Suomen tasolla harvinainen ajopoliklinikka. Kolme vuotta sitten käynnistyneen hankkeen tuloksena syntynyt "ajopoli" on toiminut kehitysvaiheessa jo muutaman vuoden, mutta nyt toiminta vakinaistuu.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.