Parisataa ihmistä osoitti Helsingin yliopistolla mieltä palestiinalaisten puolesta – yliopiston mukaan mielenilmausta ei olisi saanut järjestää
Noin 200 ihmistä osoitti perjantaina iltapäivällä mieltään palestiinalaisten puolesta Helsingin yliopiston päärakennuksen aulassa. Yliopiston mukaan mielenilmaus oli yliopiston käyttösääntöjen vastainen eivätkä sen järjestäjät olleet etukäteen yhteydessä yliopistoon.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.