Parisataa ihmistä osoitti Helsingin yliopistolla mieltä palestiinalaisten puolesta – yliopiston mukaan mielenilmausta ei olisi saanut järjestää

Noin 200 ihmistä osoitti perjantaina iltapäivällä mieltään palestiinalaisten puolesta Helsingin yliopiston päärakennuksen aulassa. Yliopiston mukaan mielenilmaus oli yliopiston käyttösääntöjen vastainen eivätkä sen järjestäjät olleet etukäteen yhteydessä yliopistoon.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.