Miksei vaihdevuosia hoideta työterveydessä? – "Unihäiriöt ja matala mieliala heikentävät työkuntoa siinä missä verenpainekin"

Kuuluuko naisten vaihdevuosioireita hoitaa työterveyslääkärin vastaanotolla vai ei? Aiheesta on käyty syksyn aikana tiukkaa julkista debattia, jonka lopputulema on yhä monille työterveyspalveluja käyttäville asiakkaille sekä työterveyslääkäreille ja -hoitajille epäselvä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.