Mitalisijojen ulkopuolelle jäänyt Rehn kertoo osallistuvansa kakkoskierrokselle tavallisena kansalaisena – "Edessä on minulla arki"
Keskustan ja valitsijayhdistyksen ehdokas Olli Rehn kehotti kiitospuheessaan kannattajiaan käyttämään äänioikeuttaan presidentinvaalien toisella kierroksella. Presidentinvaaleissa neljänneksi jäänyt Rehn ei kuitenkaan maininnut ketään nimeltä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.