Vuoden alusta saakka kaikki Suomen koirat on täytynyt rekisteröidä, mutta niin ei ole käynyt – miksi?

Maa- ja metsätalousministeriö päätti vuonna 2021, että kaikki Suomessa asuvat koirat tulee jatkossa tunnistusmerkitä ja rekisteröidä viranomaisrekisteriin. Laki tuli voimaan asteittain.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.