Vuoden alusta saakka kaikki Suomen koirat on täytynyt rekisteröidä, mutta niin ei ole käynyt – miksi?
Maa- ja metsätalousministeriö päätti vuonna 2021, että kaikki Suomessa asuvat koirat tulee jatkossa tunnistusmerkitä ja rekisteröidä viranomaisrekisteriin. Laki tuli voimaan asteittain.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.