Israelin asevoimat iski Hizbollahin päämajaan Beirutin esikaupunkialueella – israelilaismedian mukaan kohteena oli Nasrallah

Israelin armeija sanoi perjantaina tehneensä ilmaiskuja äärijärjestö Hizbollahin päämajaan Beirutin eteläisellä esikaupunkialueella. Israel on tällä viikolla tehnyt useita iskuja Beirutin eteläosiin, mutta perjantain hyökkäys oli mittakaavaltaan ylivoimaisesti suurin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.