Israelin asevoimat iski Hizbollahin päämajaan Beirutin esikaupunkialueella – israelilaismedian mukaan kohteena oli Nasrallah
Israelin armeija sanoi perjantaina tehneensä ilmaiskuja äärijärjestö Hizbollahin päämajaan Beirutin eteläisellä esikaupunkialueella. Israel on tällä viikolla tehnyt useita iskuja Beirutin eteläosiin, mutta perjantain hyökkäys oli mittakaavaltaan ylivoimaisesti suurin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.