Orimattilalainen teollisuusyritys joutui kyberhyökkäyksen kohteeksi – saatua oppia kannattaa hyödyntää, sanoo toimitusjohtaja

Hyökkäyksen pahimpien vaikutusten vuoksi menetettiin useita viikkoja.

Orimattilassa ja Nastolassa toimiva iso teollisuusyritys joutui kyberhyökkäyksen uhriksi tammikuun lopussa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.