Orimattilalainen teollisuusyritys joutui kyberhyökkäyksen kohteeksi – saatua oppia kannattaa hyödyntää, sanoo toimitusjohtaja
Hyökkäyksen pahimpien vaikutusten vuoksi menetettiin useita viikkoja.
Orimattilassa ja Nastolassa toimiva iso teollisuusyritys joutui kyberhyökkäyksen uhriksi tammikuun lopussa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.