Espoossa koulupalon sytyttänyt poika tuomittiin yli 18 000 euron korvauksiin

Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus on tuominnut korvauksiin pojan, joka sytytti espoolaisen Laurinlahden koulun palamaan viime vuoden toukokuussa. Palossa korjauskelvottomaksi tuhoutunut koulurakennus ei ollut käytössä, ja sen purkamista kaavailtiin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.