Espoossa koulupalon sytyttänyt poika tuomittiin yli 18 000 euron korvauksiin
Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus on tuominnut korvauksiin pojan, joka sytytti espoolaisen Laurinlahden koulun palamaan viime vuoden toukokuussa. Palossa korjauskelvottomaksi tuhoutunut koulurakennus ei ollut käytössä, ja sen purkamista kaavailtiin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.