Frankfurter Allgemeine Zeitung -artikkeli | Kannabiksen laillistaminen oli Saksan suuri virhe – "Kehityksessä ei voi nähdä mitään positiivista", sanoo psykiatrian ylilääkäri

Saksa laillisti kannabiksen käytön kolmantena eurooppalaisena maana vuosi sitten huhtikuussa. Käytännössä se tarkoittaa, että aikuiset saavat pitää kerralla hallussaan 25 grammaa kannabista ja kasvattaa itse enintään kolmea kannabiskasvia.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.