Frankfurter Allgemeine Zeitung -artikkeli | Kannabiksen laillistaminen oli Saksan suuri virhe – "Kehityksessä ei voi nähdä mitään positiivista", sanoo psykiatrian ylilääkäri
Saksa laillisti kannabiksen käytön kolmantena eurooppalaisena maana vuosi sitten huhtikuussa. Käytännössä se tarkoittaa, että aikuiset saavat pitää kerralla hallussaan 25 grammaa kannabista ja kasvattaa itse enintään kolmea kannabiskasvia.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.