Reuters: Yhdysvallat pohtii grönlantilaisten lahjomista
Yhdysvaltain hallinnon viranomaiset ovat keskustelleet mahdollisuudesta lähettää kertaluonteisia rahasummia Grönlannin asukkaille, uutistoimisto Reuters kertoo asiaan perehtyneitä lähteitään lainaten.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.