Reuters: Yhdysvallat pohtii grönlantilaisten lahjomista

Yhdysvaltain hallinnon viranomaiset ovat keskustelleet mahdollisuudesta lähettää kertaluonteisia rahasummia Grönlannin asukkaille, uutistoimisto Reuters kertoo asiaan perehtyneitä lähteitään lainaten.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.