Sunnuntai, 5.4.2020 
Ira, Irina, Irene
Maakunta TILAAJILLE

Liikuntaharrastuksen aloittaminen ei ole koskaan liian myöhäistä - personal trainer antaa kuusi neuvoa liikunnalliseen elämäntapaan

  • Janne Urpunen
  • Mirja Hussain
Punnerrus polvet maassa on kevennetty versio perinteisestä etunojapunnerruksesta. Liike kehittää rintalihaksia ja ojentajia. Punnerrus polvet maassa on kevennetty versio perinteisestä etunojapunnerruksesta. Liike kehittää rintalihaksia ja ojentajia.

Jos haluat kohottaa kuntoa, liikunnan tulisi olla säännöllistä. Valitse liikuntamuoto mieltymyksesi mukaan, jotta säännöllinen harjoittelu kerrasta ja viikosta toiseen olisi miellyttävää. Jos kuntosalitreeni ei tunnu omalta, tee jotain muuta. Kävely, uinti ja pyöräily ovat lajeja, joista on helppo aloittaa. Pyri harrastamaan liikuntaa ainakin kolme kertaa viikossa 30-60 minuuttia kerrallaan.

Haluatko lukea koko artikkelin?


Tutustu 5e viisi viikkoa
Digi ja Kaiku 9,95e 1kk

Oletko jo tilaaja? Kirjaudu sisään tästä

  • Kuuntele Iskelmä Rexiä verkossa
  • Kuuntele Radio City Joensuuta verkossa